Καλημέρα γιορτινή …Χρόνια Πολλά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
- Post author:stixomperdemata
- Post published:Ιαν 01
- Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ
- Post comments:0 Comments
You Might Also Like
Γιατί κρίνουμε τους άλλους; Ο στόχος γιατί να μην είναι να τελειοποιήσουμε τον εαυτό μας;
Η αχαριστία μπορεί να σε πονέσει να σε πικράνει αλλά δεν μπορεί να αφαιρέσει την ομορφιά της ψυχής σου γιατί αυτή η ομορφιά είναι η συνείδηση σου καθαρή και ξάστερη…..είναι οι πράξεις σου ευλογημένες απ τον Θεό σου!

