Για χάρη μου Χριστέ μου έγινες Θυσία για την δική μου Ανάσταση και Αθανασία. Post author:stixomperdemata Post published:Απρ 12 Post category:STIXOMPERDEMATA / Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ Σ ΕΝΑ ΣΤΙΧΟ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΠροηγούμενο άρθρο Next PostΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΪ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ You Might Also Like Φταίει το γομάρι βαράμε το σαμάρι….(λέμε στο χωριό μου) Οκτ 27 ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΒΑΤΗΣ :ΣΤΙΧΟΙ Οκτ 11 Ωδή στον πόνο.. Μάι 11 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ