Καλημέρα, καλή βδομάδα σε όλους….. χρόνια πολλά και καλά…. Post author:stixomperdemata Post published:Δεκ 31 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Καλημέρα, καλή βδομάδα σε όλους….. χρόνια πολλά και καλά…. Σχετικά Read more articles Previous PostΧρόνια πολλά. Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος! Next PostHappy New Year ! You Might Also Like Καλημέρα.. Ιαν 31 Εξήγησε μου πως κρύβεις τόση δύναμη μέσα σου; – Λυπάμαι μα δεν αποκαλύπτω ποτέ τις πληγές μου Σεπ 20 Η αχαριστία μπορεί να σε πονέσει να σε πικράνει αλλά δεν μπορεί να αφαιρέσει την ομορφιά της ψυχής σου γιατί αυτή η ομορφιά είναι η συνείδηση σου καθαρή και ξάστερη…..είναι οι πράξεις σου ευλογημένες απ τον Θεό σου! Νοέ 13 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ
Η αχαριστία μπορεί να σε πονέσει να σε πικράνει αλλά δεν μπορεί να αφαιρέσει την ομορφιά της ψυχής σου γιατί αυτή η ομορφιά είναι η συνείδηση σου καθαρή και ξάστερη…..είναι οι πράξεις σου ευλογημένες απ τον Θεό σου! Νοέ 13