Post author:stixomperdemata Post published:Δεκ 12 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΚΑΛΗΜΕΡΑ2 Next PostΟ άνθρωπος για να καταλάβει το νόημα της ζωής πρέπει να βάλει την αγάπη πάνω από τη λογική… Ντοστογιέφκι You Might Also Like Πάει κι αυτή η μέρα ..!!!! Όμορφο βράδυ με τη σκέψη ότι κάτι μπορεί να αλλάξει…. όνειρα φωτεινά και… καλό ξημέρωμα :)!!!!!! Οκτ 22 Καλύτερα να αγωνίζεσαι μάταια…παρά να ζεις μάταια! Οκτ 08 Κυλάς στο αίμα μου Μαρ 03 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ
Πάει κι αυτή η μέρα ..!!!! Όμορφο βράδυ με τη σκέψη ότι κάτι μπορεί να αλλάξει…. όνειρα φωτεινά και… καλό ξημέρωμα :)!!!!!! Οκτ 22