Ο άνθρωπος είναι λιγότερο ο εαυτός του όταν μιλάει ως ο εαυτός του.. Δώσ’ του μια μάσκα και θα σου πει την αλήθεια..👍👍 Post author:stixomperdemata Post published:Αυγ 22 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΚαλημέρα.. Next PostΤο χρώμα της προσμονής You Might Also Like Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους….. Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες…. Α. Παπαδάκη Ιούλ 14 Ιαν 31 Απρόσμενος τρελός χορός.. Είναι ο χορός της ζωής!! Αυγ 28 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ
Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους….. Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες…. Α. Παπαδάκη Ιούλ 14