Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι…μόνο και μόνο επειδή είσαι ”δυνατός”, θα πρέπει να υπομένεις και τα πάντα. Post author:stixomperdemata Post published:Μάι 12 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΤην ανοιξη αν δεν την βρεις, τη φτιάχνεις! Ο. Ελυτης. Next Post“Τι αξία θα είχαν οι ακρογιαλιές της ψυχής μας, αν δεν στεκόσουν εσύ εκεί να με περιμένεις You Might Also Like Να θυμάσαι: Κάθε φορά που κάποιος σε πουλάει, η αξία σου ανεβαίνει. Ιούν 22 ΑΝΟΙΞΗ: Καλώς μας ήρθες Μάρτη!!!!(εικόνες) Φεβ 28 Καλημέρα…εικόνες με λόγια! Μάι 31 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ