Post author:stixomperdemata Post published:Οκτ 17 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ: Kαλημέρα! Next PostΑπό το λίγοι και καλοί προτιμώ το ελάχιστοι και καλύτεροι! You Might Also Like Καλό ξημέρωμα Πρωτοχρονιάς…! Δεκ 31 «Όταν χάνεις αυτούς που αγαπάς, τότε νοιώθεις πόσο τους αγαπούσες.» Μάι 31 .όμως, ό,τι νιώθω.. ό.τι αισθάνομαι, αφορά εμένα.. όχι εσένα.. γι αυτό πάρε το δάχτυλό σου απ’ το πρόσωπό μου και μη με δείχνεις… Οκτ 05 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ
.όμως, ό,τι νιώθω.. ό.τι αισθάνομαι, αφορά εμένα.. όχι εσένα.. γι αυτό πάρε το δάχτυλό σου απ’ το πρόσωπό μου και μη με δείχνεις… Οκτ 05