έβαλα τα καλά μου και ήρθα να σας πω μια καλημέρα…:) Post author:stixomperdemata Post published:Οκτ 15 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments Σχετικά Read more articles Previous PostΈψαχνα να βρω αγάπη νόμιζα πως είσαι εσύ.. μάλλον έχω κάνει λάθος δεν θα ψάξω το γιατί.! Next Postκαλημέρα! You Might Also Like Χαρούμενη και ευλογημένη “Κ Υ Ρ Ι Α Κ Η”! Καλημέρα Απρ 14 Κανείς δεν χρειάζεται όπλα για να σκοτώσει! Όσο υπάρχουν οι λέξεις….. Οκτ 06 Καληνύχτα. Απρ 16 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ