.όμως, ό,τι νιώθω.. ό.τι αισθάνομαι, αφορά εμένα.. όχι εσένα.. γι αυτό πάρε το δάχτυλό σου απ’ το πρόσωπό μου και μη με δείχνεις… Post author:stixomperdemata Post published:Οκτ 05 Post category:ΠΕΣΤΟ ΜΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ Post comments:0 Comments ..όμως, ό,τι νιώθω.. ό.τι αισθάνομαι, αφορά εμένα.. όχι εσένα.. γι αυτό πάρε το δάχτυλό σου απ’ το πρόσωπό μου και μη με δείχνεις… Σχετικά Read more articles Previous PostΑποφάσισα να δίνω στους άλλους όσα αντέχουν να διαχειριστούν.. Next PostΚαληνύχτα : Σταμάτα να έρχεσαι κάθε βράδυ στα όνειρά μου. Σ’έχω ήδη σκοτώσει με όλους τους τρόπους. You Might Also Like Ποτέ δεν ξέρεις πόσο δυνατός είσαι μέχρι την στιγμή που το να είσαι δυνατός.. είναι και η μόνη σου επιλογή! Οκτ 20 Όμορφο Σ/Κ. Καλημέρα μας.. Ιούλ 09 Καληνύχτα… όμορφο βράδυ σε όλους….! Ιούλ 15 Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησηςCommentEnter your name or username to comment Enter your email address to comment Enter your website URL (optional) Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα σχόλια μέσω email. Επιθυμώ να λαμβάνω ειδοποιήσεις για νέα άρθρα μέσω email. Δ
Ποτέ δεν ξέρεις πόσο δυνατός είσαι μέχρι την στιγμή που το να είσαι δυνατός.. είναι και η μόνη σου επιλογή! Οκτ 20